ul. J. Conrada 55b, 31-357 Kraków
Pon.-Pt. 8:00 - 20:00 Sob. 10:00 - 18:00
Tagi
5902650612433
Marka: Rebel
Zamów do godziny 15:00, a wyślemy tego samego dnia!
Koszty dostawy:
+ Paczkomat Inpost - 12 zł
+ Przesyłka kurierska DPD - 13 zł
+ Przesyłka kurierska DPD pobraniowa - 17 zł
Darmowa dostawa przy zamówieniu powyżej 250 zł
Zamów przez telefon: 530 193 714
Zamów przez email: [email protected]
Ostatnie egzemplarze!
Data dostępności:
REBEL - Mądra Gra - CORTEX 2 - Wyzwania - 2433
Dynamiczna, szybka, energiczna, wesoła... gra, która pozwoli podczas super zabawy wzmocnić pamięć, zręczność i zdolność kojarzenia faktów, jednocześnie dostarczając frajdy co nie miara!
Najnowsza formuła Gry Cortex to rozgrywka dla 2-6 graczy. Gra oferuje 8 nowych wyzwań, na które zawodnicy będą musieli odpowiedzieć w możliwie jak najszybszym tempie. Rozgrywka rozwija różne części ludzkiego mózgu, a co najważniejsze - dostarcza mnóstwo pozytywnej energii i uśmiechu.
Cortex 2 weryfikuje wiedzę wszystkich zawodników i udowadnia, że nic nie jest takie, jakim mogłoby się wydawać. System gry pozostaje niezmienny - rozgrywkę rozpoczyna najmłodszy ze wszystkich graczy. To on bierze pierwszą kartę ze stosu, układa na środku stolika i pozwala pozostałym zawodnikom przyjrzeć się jej zawartości. Jeśli któryś z graczy uzna, że zna odpowiedź, szybko zasłania ręką kartę i podaje rozwiązanie. Teraz pozostaje już tylko czekać - sprawdzenie poprawności odpowiedzi nie zajmuje zbyt wiele czasu. Jeśli zawodnik udzielił poprawnej odpowiedzi, karta trafia do niego. Jeśli nie - zostaje włożona do środka stosu, a gracz trafi prawo zgadywania w kolejnej rundzie. Celem graczy jest zebranie układanki ludzkiego mózgu - będzie to możliwe po udzieleniu poprawnych odpowiedzi (zabrane za poprawne odpowiedzi karty przynoszą kolejne części układanki).
Na czym polegają ,,ulepszenia" drugiej wersji gry Cortex? Dotyczą one ośmiu rodzajów wyzwań:
1. KOLORU - gracze muszą precyzyjnie nazwać przedmiot, którego kolor jest taki sam, jak w rzeczywistości
2. KOMBINACJI - gracze wybierają kwadrat, który uzupełni obrazek znajdujący się na środku
3. ANALIZY - gracze muszą określić jakiego koloru kapsle tworzą rząd trzech.
4. SPOSTRZEGAWCZOŚCI - gracze muszą ,,wyłonić" kolor wyróżniającego się potworka
5. ODBICIA - gracze wskazują kształt, który będzie odbiciem lustrzanym przedmiotu znajdującego się na środku
6. LABIRYNTU - gracze podają liczbę bananów, które zdoła zebrać małpka przed dotarciem do korony
7. WYZWANIA - zadanie polegające na dotknięciu karty z zamkniętymi oczami i określenie tego, jaki przedmiot się na niej znajduje
8. LASSA - gracze podają kolor lassa, które obejmuje największą grupę byczków
Pudełko zawiera:
- karty - 90 szt.
- układanki z kolorowym mózgiem - 6 szt.
- książeczkę - instrukcję
Zadaj pytanie o produkt.