ul. J. Conrada 55b, 31-357 Kraków
Pon.-Pt. 8:00 - 20:00 Sob. 10:00 - 18:00
Tagi
9788376293820
Marka: Instytut Pamięci Narodowej
Zamów do godziny 15:00, a wyślemy tego samego dnia!
Koszty dostawy:
+ Paczkomat Inpost - 12 zł
+ Przesyłka kurierska DPD - 13 zł
+ Przesyłka kurierska DPD pobraniowa - 17 zł
Darmowa dostawa przy zamówieniu powyżej 250 zł
Zamów przez telefon: 530 193 714
Zamów przez email: [email protected]
Brak w magazynie
Ostatnie egzemplarze!
Data dostępności:
Instytut Pamięci Narodowej - Gra - Znaj Znak
Edukacyjne planszowe gry historyczne Instytutu Pamięci Narodowej od lat cieszą się niesłabnącą popularnością. Doceniane są zarówno przez szerokie grono odbiorców, nauczycieli i wychowawców, jak również specjalistów branżowych. Gra „303” zdobyła w 2010 r. tytuł Wojennej Gry Planszowej Roku, a „Kolejka” – tytuł Gry Planszowej Roku 2012. O tym ostatnim tytule doniosły media w niemal wszystkich krajach świata.
Znaj Znak to najnowsza z gier edukacyjnych Instytutu Pamięci Narodowej.
Jej nowatorstwo polega nie tylko na uwzględnieniu najnowszych trendów w projektowaniu gier, ale także na tym, że do rozpoczęcia rozgrywki nie jest wymagana żadna wiedza. Jest to gra w której przychodzi ona samoistnie podczas rozgrywki, bez pośrednictwa nauczyciela czy rodzica, a zasady można wytłumaczyć w pół minuty.
Gracze mają za zadanie jak najszybciej znaleźć wspólny symbol na dwóch leżących na stole kartach i podać jego nazwę. Jeżeli graczowi się to uda, kartę musi zabrać przeciwnik. Jeżeli gracz nie zna nazwy symbolu, to może ją przeczytać a na stół wykłada nowa kartę i gra toczy się dalej. Wygrywa ten kto pierwszy pozbędzie się wszystkich pięciu kart.
Zawartość pudełka:
- 132 karty do gry
- 133 karty pomocnicze z opisem znaków
- instrukcja
Zadaj pytanie o produkt.