ul. J. Conrada 55b, 31-357 Kraków
Pon.-Pt. 8:00 - 20:00 Sob. 10:00 - 18:00
Tagi
5900221003352
Marka: Granna
Zamów do godziny 15:00, a wyślemy tego samego dnia!
Koszty dostawy:
+ Paczkomat Inpost - 12 zł
+ Przesyłka kurierska DPD - 13 zł
+ Przesyłka kurierska DPD pobraniowa - 17 zł
Darmowa dostawa przy zamówieniu powyżej 250 zł
Zamów przez telefon: 530 193 714
Zamów przez email: [email protected]
Brak w magazynie
Ostatnie egzemplarze!
Data dostępności:
Granna - Legendy Polskie - Gra PAN TWARDOWSKI - 3352
Pan Twardowski to legendarna postać, o której słyszał każdy uczeń historii. Ten odważny szlachcic wpadł na iście szalony pomysł - wszedł w pakt z diabłem, dzięki któremu miał wejść w posiadanie czarodziejskiej mocy. Warunek był jeden: Pan Twardowski nie może pojawić się w Rzymie. W przeciwnym razie diabeł zabierze jego duszę, a moce przepadną. Bohater postanowił więc, że nigdy, ale to nigdy nie wyjedzie do Rzymu. Los okazał się jednak przewrotny - pewnego dnia Pan Twardowski zawędrował do karczmy o nazwie...,,Rzym". Tak oto skończyła się jego moc, a z karczmy wyprowadzili go wierni pomocnicy diabła.
Ta rozgrywka będzie prawdziwą gratką nie tylko dla miłośników postaci legendarnego Pana Twardowskiego, ale także dla tych graczy, którzy uwielbiają łamigłówki, często ćwiczą swoją spostrzegawczość oraz refleks. Rozgrywka toczy się w sławnej karczmie o nazwie ,,Rzym". Pan Twardowski występuje incognito - stara się pozostać niezauważonym. Jego tożsamość będą próbować odgadnąć sprytne biesy, do których musisz dołączyć. Waszym zadaniem jest odnalezienie Pana Twardowskiego, który wykorzystując resztki swoich mocy przybiera różne postacie.
Tekturowe kafelki w opakowaniu należy ułożyć w taki sposób, aby dały obraz karczmy. Gracze muszą uważnie przyjrzeć się wnętrzu i postarać się zapamiętać jak najwięcej szczegółów. Następnie gracze nakładają maski - oprócz jednego, pierwszego gracza, który rozpocznie grę. Jego zadaniem jest odwrócenie kafelka na drugą stronę. Ten niepozorny ruch nieznacznie zmieni wygląd karczmy, a różnicę wynikającą ze zmiany kafelka muszą zauważyć pozostali gracze. Ten, kto jako pierwszy poprawnie wskaże zmianę otrzyma wskazówkę, która pomoże mu w rozpoznaniu Pana Twardowskiego. W dowolnym momencie gracz może zdecydować się na próbę odgadnięcia tajemniczej postaci Pana Twardowskiego i wskazania go na kartach postaci. Wygrywa oczywiście ten, kto jako pierwszy zdemaskuje naszego bohatera.
Zestaw zawiera:
- dwustronne kafelki karczmy - 16 szt.
- karty z portretami szlachciców - 6 szt.
- karty ze wskazówkami - 6 szt.
- piekielne maski - 4 szt.
- klepsydrę - 1 szt.
- instrukcję -1 sz5.
Granna Sp. z o.o. - została założona w 1991 roku przez Ewę i Konrada Falkowskich, którzy są jej właścicielami do dziś. Wsparci przez rodzinę i grono przyjaciół przez lata rozwijali wydawnictwo rozpoznawalne i uznane na rynku. Bezpośrednią inspiracją do założenia firmy było całkiem zwyczajne wydarzenie z życia rodzinnego. Pewnego dnia chrześniak p. Ewy Falkowskiej przyniósł czeskie wydanie gry „Memory”. Wszyscy zaangażowali się w grę z czteroletnim rezolutnym chłopcem i… przegrali. To był sygnał, że warto zaproponować dzieciom ciekawe gry edukacyjne w atrakcyjnej formie: kolorowe, trwałe i wysokiej jakości. To postanowienie towarzyszy w Grannie niezmiennie od lat i każdy nowy produkt, który trafia w ręce klientów ma u swoich podstaw właśnie tę myśl.
Zadaj pytanie o produkt.