Gry

Producenci

Facebook

Odwiedź nas na Facebooku :)

Granna Gra Potwory do szafy 1778

104447

Marka: Granna

Zamów do godziny 15:00, a wyślemy tego samego dnia!

Koszty dostawy:
+ Paczkomat Inpost - 9 zł
+ Przesyłka kurierska DHL - 11 zł
+ Przesyłka kurierska DHL pobraniowa - 15 zł

Darmowa dostawa przy zamówieniu powyżej 250 zł

Zamów przez telefon: 530 193 714
Zamów przez email: sklep@panzabawka.pl

Brak w magazynie

32,00 zł brutto

Opis produktu

Granna Potwory do szafy

Gracze vs potwory! Potwory do szafy to typowa gra pamięciowa w której gracze to jedna drużyna a przeciwnicy to potwory. Polega ona na kolejnym „wyrzucaniu” potworów do szafy. Gracze mają do dyspozycji 20 kart z potworami (na drugiej stronie są obrazki przedstawiające dziecko w łóżku), 10 żetonów z zabawkami, których potwory się boją, 2 żetony łowców doskonałych, 3 części potwora Zębogona w dwóch kolorach oraz oczywiście szafę. Stwory na kartach wcale nie są straszne, wyglądają raczej pokracznie i śmiesznie przez co dzieci wcale się ich nie boją.
Gra nie powinna sprawić trudności nawet  najmłodszym graczom. Zasady są bardzo proste.
Na środku kładziemy karty z potworami, tak aby widoczne były obrazki z dziećmi, dookoła rozkładamy zakryte żetony z zabawkami, dwa żetony specjalne. Z trzech części składamy Zębogona tak aby był w jednym kolorze. Gra polega na odsłonięciu karty z potworem i znalezieniu wśród żetonów takiego z namalowaną zabawką, której się owy stworek boi. Gracz może odkryć tylko jeden żeton w swojej kolejce, jeśli będzie to żeton z  zabawką inną niż ta przedstawiona w rogu karty z potworem, ląduje z powrotem na swoim miejscu zabawką do dołu, a jedna część Zębogona zostaje odwrócona. W momencie kiedy wszystkie trzy kawałki zostaną odwrócone, obok łóżka pojawia się kolejny potwór.
Jeśli jednak zostanie odsłonięty żeton z  zabawką, której boi się potwór, zostanie on odesłany do szafy. Kiedy gracz trafi na żeton przedstawiający skarpetkę, robi się mały bałagan ponieważ trzeba wtedy zamienić ten żeton z innym, dowolnym i odwrócić część Zębogona. Jednak to żeton przedstawiający potwora pod prześcieradłem naprawdę utrudnia grę. Odwrócenie go jest równoznaczne z przywołaniem kolejnego potwora.
W momencie kiedy dookoła „łóżka” pojawią się cztery potwory, wszyscy gracze przegrywają.
 

Pudełko zawiera:
 -    20 kart z potworami
 -    10 żetonów narysowanymi zabawkami
 -    2 żetony łowców
 -    szafę
 -    instrukcję

  • Wiek dziecka: 3-8
  • Ilość graczy: 1-6
  • Czas gry: 10 min.
  • Autor: Antonie Bauza
  • Producent: Granna
  • Wymiary opakowania: 19 cm x 19 cm x 4 cm

Granna Sp. z o.o.  - została założona w 1991 roku przez Ewę i Konrada Falkowskich, którzy są jej właścicielami do dziś. Wsparci przez rodzinę i grono przyjaciół przez lata rozwijali wydawnictwo rozpoznawalne i uznane na rynku. Bezpośrednią inspiracją do założenia firmy było całkiem zwyczajne wydarzenie z życia rodzinnego. Pewnego dnia chrześniak p. Ewy Falkowskiej przyniósł czeskie wydanie gry „Memory”. Wszyscy zaangażowali się w grę z czteroletnim rezolutnym chłopcem i… przegrali. To był sygnał, że warto zaproponować dzieciom ciekawe gry edukacyjne w atrakcyjnej formie: kolorowe, trwałe i wysokiej jakości. To postanowienie towarzyszy w Grannie niezmiennie od lat i każdy nowy produkt, który trafia w ręce klientów ma u swoich podstaw właśnie tę myśl.

Produkty powiązane

Zadaj pytanie o produkt

Zadaj pytanie o produkt.

Co chciałbyś wiedzieć o produkcie?

(opcjonalnie)
*(Wymagane aby otrzymać odpowiedź)