ul. J. Conrada 55b, 31-357 Kraków
Pon.-Pt. 8:00 - 20:00 Sob. 10:00 - 18:00
Tagi
5900221001778
Marka: Granna
Zamów do godziny 15:00, a wyślemy tego samego dnia!
Koszty dostawy:
+ Paczkomat Inpost - 12 zł
+ Przesyłka kurierska DPD - 13 zł
+ Przesyłka kurierska DPD pobraniowa - 17 zł
Darmowa dostawa przy zamówieniu powyżej 250 zł
Zamów przez telefon: 530 193 714
Zamów przez email: [email protected]
Brak w magazynie
Ostatnie egzemplarze!
Data dostępności:
Granna Potwory do szafy
Gracze vs potwory! Potwory do szafy to typowa gra pamięciowa w której gracze to jedna drużyna a przeciwnicy to potwory. Polega ona na kolejnym „wyrzucaniu” potworów do szafy. Gracze mają do dyspozycji 20 kart z potworami (na drugiej stronie są obrazki przedstawiające dziecko w łóżku), 10 żetonów z zabawkami, których potwory się boją, 2 żetony łowców doskonałych, 3 części potwora Zębogona w dwóch kolorach oraz oczywiście szafę. Stwory na kartach wcale nie są straszne, wyglądają raczej pokracznie i śmiesznie przez co dzieci wcale się ich nie boją.
Gra nie powinna sprawić trudności nawet najmłodszym graczom. Zasady są bardzo proste.
Na środku kładziemy karty z potworami, tak aby widoczne były obrazki z dziećmi, dookoła rozkładamy zakryte żetony z zabawkami, dwa żetony specjalne. Z trzech części składamy Zębogona tak aby był w jednym kolorze. Gra polega na odsłonięciu karty z potworem i znalezieniu wśród żetonów takiego z namalowaną zabawką, której się owy stworek boi. Gracz może odkryć tylko jeden żeton w swojej kolejce, jeśli będzie to żeton z zabawką inną niż ta przedstawiona w rogu karty z potworem, ląduje z powrotem na swoim miejscu zabawką do dołu, a jedna część Zębogona zostaje odwrócona. W momencie kiedy wszystkie trzy kawałki zostaną odwrócone, obok łóżka pojawia się kolejny potwór.
Jeśli jednak zostanie odsłonięty żeton z zabawką, której boi się potwór, zostanie on odesłany do szafy. Kiedy gracz trafi na żeton przedstawiający skarpetkę, robi się mały bałagan ponieważ trzeba wtedy zamienić ten żeton z innym, dowolnym i odwrócić część Zębogona. Jednak to żeton przedstawiający potwora pod prześcieradłem naprawdę utrudnia grę. Odwrócenie go jest równoznaczne z przywołaniem kolejnego potwora.
W momencie kiedy dookoła „łóżka” pojawią się cztery potwory, wszyscy gracze przegrywają.
Pudełko zawiera:
- 20 kart z potworami
- 10 żetonów narysowanymi zabawkami
- 2 żetony łowców
- szafę
- instrukcję
Zadaj pytanie o produkt.