ZESTAWY NAUKOWE - CHEMIK, KONSTRUKTOR

Producenci

Odwiedź nas na Facebooku :)

GEOWORLD CL1681K - Wyprawa Paleontologiczna Dr. Steve Hunters - Wykopaliska Dinozaurów 13 el. - PTERANODON

8056515360087

Marka: GEOWORLD

Zamów do godziny 15:00, a wyślemy tego samego dnia!

Koszty dostawy:
+ Paczkomat Inpost - 12 zł
+ Przesyłka kurierska DPD - 13 zł
+ Przesyłka kurierska DPD pobraniowa - 17 zł

+ EU shipping from 10 €

Darmowa dostawa przy zamówieniu powyżej 250 zł

Zamów przez telefon: 530 193 714
Zamów przez email: [email protected]

Brak w magazynie

27,00 zł brutto

Opis produktu

GEOWORLD CL1681K - Wyprawa Paleontologiczna Dr. Steve Hunters - Wykopaliska Dinozaurów 13 el. - PTERANODON

Niesamowite wykopaliska czekają na odkrycie przez małego paleontologa! Ciekawy szkielet, prahistorycznego stwora to niesamowita zdobycz, a jeszcze własnoręcznie odkryty i wydobyty z mozołem wzbudza podziw i dumę nie tylko w odkrywcy. Poznaj te giganty, dinozaury od środka! Czy kiedykolwiek marzyłeś o zbudowaniu swojego dinozaura czy mamuta? Zestawy modeli do złożenia są wierne oryginalnym prehistorycznym gatunkom prezentowanych w wiodących muzeach historii natury światowej klasy! Nauka i zabawa przychodzą razem w nietypowym doświadczeniu składaniu modelu część po części.

Seria wykopalisk Dr. Steve Hunters'a z linii zabawek edukacyjnych inspirowanych naturą jest oparta na autentycznych skamieniałościach i minerałach, w doskonały sposób przedstawia perfekcyjne kopie dinozaurów i dzikich zwierząt, dając nawet najmłodszym dostęp do niesamowitego świata paleontologii.

Zestaw zawiera gotowe elementy do złożenia jednego modelu prahistorycznego stworzenia zakopane w gipsowym bloku, które wydobywamy za pomocą młotka i dłuta z zestawu - w tym komplecie będzie to 13 części szkieletu PTERANODONA, gotowych do złożenia w ciekawy model. Po złożeniu dinozaur ma aż 48 cm długości - prezentuje się imponująco na półce małego odkrywcy zarówno jako samodzielna zdobycz lub w całej kolekcji innych dinozaurów.

Cechy zestawu paleontologicznego Dr. Steve Hunters:

• łączą zabawę i wiedzę - radość i poznanie
  • zawierają rzeczywiste, realistyczne świadectwa milionowej historii Ziemi
  • dają możliwość poznania, wzbudzają fascynację prahistorycznymi skamieniałościami, minerałami, dinozaurami - rodzą pasję
  • projekty powstają we Włoszech, pod nadzorem geologa - paleontologa i są przez niego zatwierdzane
  • upowszechniają specjalistyczną wiedzę i dbają aby była dokładna i wierna naukowym odkryciom
  • propagują szacunek i uczą szacunku do naszej planety Ziemi
  • czerpią inspirację dla swoich produktów z natury, która nadaje niepowtarzalny charakter każdemu modelowi
  • pokazują miłość do natury połączoną z wiedzą
  • tworzą i rozwijają coraz szersze grono zwolenników poznawania i nauki poprzez własne odkrycia i zabawę

Wszystkie zestawy GEOWORLD są produkowane według najwyższych standardów jakości i bezpieczeństwa oraz rygorystycznie testowane pod kątem zgodności z ogólnoświatowymi zaleceniami bezpieczeństwa. Laboratoria GEOWORLD pracują według ostrych wytycznych stosując się i utrzymując te wysokie standardy.

Zestaw zawiera:
-  gipsowy blok - 1 szt.
-  szkielet dinozaura zakopany w gipsowym bloku - 13 el.
-  młotek - 1 szt.
-  dłuto - 1 szt.

• Producent: Geoworld
  • Seria: Dr. Steve Hunters
  • Numer katalogowy: CL1681K
  • Ilość elementów: 16
  • Sugerowany wiek: 6+
  • Wymiary opakowania: 22 cm x 19 cm x 4,5 cm

Zadaj pytanie o produkt

Zadaj pytanie o produkt.

Co chciałbyś wiedzieć o produkcie?

(opcjonalnie)