ZESTAWY NAUKOWE - CHEMIK, KONSTRUKTOR

Producenci

Odwiedź nas na Facebooku :)

CLEMENTONI Naukowa Zabawa Skamieniałości WELOCIRAPTOR FLUORESCENCYJNY 50639

8005125506392

Marka: Clementoni

Zamów do godziny 15:00, a wyślemy tego samego dnia!

Koszty dostawy:
+ Paczkomat Inpost - 12 zł
+ Przesyłka kurierska DPD - 13 zł
+ Przesyłka kurierska DPD pobraniowa - 17 zł

+ EU shipping from 10 €

Darmowa dostawa przy zamówieniu powyżej 250 zł

Zamów przez telefon: 530 193 714
Zamów przez email: [email protected]

36,00 zł brutto

Opis produktu

CLEMENTONI - Naukowa Zabawa - Skamieniałości - WELOCIRAPTOR FLUORESCENCYJNY - 50639

NAUKOWA ZABAWA to wyjątkowa seria edukacyjna od Clementoni, dedykowana wszystkim młodym odkrywcom i badaczom otaczającego nas świata przyrody, kosmicznych przestworzy oraz prehistorycznych stworzeń i zagadek. Poleca zestawy dzięki którym, można w ciekawy sposób zdobyć wiedzę teoretyczną i praktyczną z danej dziedziny, nauczyć samodzielnie wykonywać różne eksperymenty i doświadczenia oraz poznawać ich efekty. Przy tworzeniu linii Naukowa Zabawa brali udział słynni naukowcy tacy jak profesor Guliano Menthini czy organizacje - Europejska Agencja Kosmiczna (ESA), dzięki którym seria jest naprawdę wyjątkowa, a jej walory naukowe są nie do przecenienia.

Zestawy z serii SKAMIENIAŁOŚCI to komplety, w których znajdziemy ukryte w masie gipsowej szkielety prahistorycznych stworzeń i dinozaurów. W każdym gipsowym "bloczku" zakopany jest jeden szkielet, do którego możemy się dobrać przez rozkucie sztabki za pomocą młotka i dłuta z zestawu. Mały archeolog może poczuć się jak prawdziwy odkrywca wykopalisk kiedy uderzenie po uderzeniu będą pojawiać się na jego oczach kawałki szkieletu dinozaura. Kiedy wykopaliska zakończone trzeba złożyć szkielet w całość i pomalować specjalną fluorescencyjną farbą i będzie świecił w ciemności prezentując się przy tym imponująco.

Tym razem przedstawiamy zestaw,  dzięki któremu możesz przywrócić do życia Welociraptora! Zapowiada się niesamowicie, prawda? Już teraz za pomocą doskonałego wyposażenia zestawu, możesz odnajdywać części szkieletu, następnie dopasować je do siebie tak, by powstała ta wspaniała postać. Zapowiada się rewelacyjna zabawa, prawda? To jeszcze nie koniec mnóstwa atrakcji! Popatrz na szkielet w nocy i zauważ, że on naprawdę świeci! Już dziś odnajduj zapomniane szczątki, rekonstruuj szkielet i zapewnij sobie niezapomnianą przygodę z zestawem od Clementoni!

Zestaw zawiera:
-  skamieniałości,
-  blok ziemi,
-  młotek - 1 szt.
-  dłuto - 1 szt.
-  ilustrowaną instrukcję - 1 szt.
-  akcesoria tematyczne.

•  Wiek dziecka: 7+
  •  Producent: Clementoni
  •  Seria: Naukowa Zabawa
  •  Nr katalogowy: 50639
  •  Wymiary opakowania: wys. 21 cm x szer. 17,5 cm x gł. 6 cm

Produkty powiązane

Zadaj pytanie o produkt

Zadaj pytanie o produkt.

Co chciałbyś wiedzieć o produkcie?

(opcjonalnie)